Strony

Jak wyglądają moje włosy po użyciu kosmetyków Delia Cameleo Anti Damage? - szampon, odżywka, maska, płynna keratyna, jedwab

Poczuj zapach luksusu




Nową serię kosmetyków do włosów z keratyną od Delia testuje już jakiś czas i myślę, że to dobra chwila na opisanie mojego pierwszego wrażenia. W skład nowego boxu od Delia wchodzą: szampon, odżywka, maska, mgiełka oraz serum.




Moje włosów SPA wygląda następująco. Skórę głowy oraz włosy u nasady myje szamponem, który niezbyt mocno się pieni. Dlatego też potrzebuje dwóch pompek, aby mieć pewność, że skóra i włosy są czyste. Produkt nie plącze włosów, a dłonie suną gładko i bez przeszkód.




Spłukuję szampon i na odciśnięte z wody włosy nakładam odżywkę. Wydajność jest dość dobra, bo specyfik nadaje lekki poślizg, co ułatwia dokładną aplikację. Odżywka dyscyplinuje włosy i nadaje im gładkość, którą daje się wyczuć już przy płukaniu.




Dwa razy w tygodniu zamiast odżywki nakładam maskę. Nadaje znacznie lepszy poślizg i mocno wygładza włosy. Nie zauważyłam, by obciążała kłaczki.




Po spłukaniu odżywki lub maski osuszam włosy ręcznikiem, po czym psikam dość obficie mgiełką keratynową.




Dopiero gdy wyschną naturalnie lub podsuszę je suszarką nakładam na końcówki serum z jedwabiem. Muszę przyznać, że to właśnie serum okazało się moim wiosennym must have. Rewelacyjnie panuje nad puchem i elektryzowaniem się włosów podczas kapryśnej wiosennej podchody. Wygładza włosy, nadaje im połysk, zmiękcza i zabezpiecza przed uszkodzeniami.





Zdjęcia wykonane w świetlne naturalnym, bez użycia lampy.

Reasumując... włosy po użyciu całego zestawu są odbite od nasady, miękkie, sprężyste, sypkie, gładkie i lśniące na długości. Efekt końcowy bardzo mnie zadowala. Na dokładne recenzje z rozpisanym składem trzeba będzie trochę poczekać :). A Wy co sądzicie ?


Cała seria niesamowicie pięknie pachnie i tak jak w tytule... można poczuć zapach luksusu ❤.


Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. O łał, moje włosy na pewno nie przyjęłyby takiej dawki protein :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nie narzekają 😎 A używam tego zestawu na prawdę często bo ostatnio mam mało czasu na włosy. Muszę przejrzeć składy bo może keratyna nie króluje na przodzie 😱

      Usuń
  2. Zapowiada się naprawdę super :-) Kosmetyki z tej linii bardzo mnie kuszą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Delia ostatnio strasznie szaleje, ale to dobrze! :) To serum musimy mieć! Twoje włosy są tak śliczne :D My jak na razie testujemy szampony Gliss Kur i również możemy je polecić!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jedynie jedwab słabo wypadł, liczyłam, że wpłynie na końcówki, ale nie udało mu się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie on spisał się najlepiej 😍. Ogólnie po jedwabiu można spodziewać się zabezpieczenia, wygladzenia i nablyszczenia ale nie sklei rozdwojinych końcówek 😩

      Usuń
  5. Ta linia jest bardzo bardzo ciekawa, sama chętnie bym ją wypróbowała :) zwłaszcza że produkty do włosów kupuję jak szalona :D bardzo zaciekawił mnie ostatki kosmetyk, chodź jestem pewna że cała linia by się u mnie sprawdziła :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja... najwcześniej kupuje kosmetyki właśnie do włosów 😁

      Usuń
  6. nie miała, tych kosmetyków :) jednak nie czuję się zachęcona do ich użycia :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielokrotnie widzialam juz te kosmetyki na blogach, ale nie uzywalam ich.

    OdpowiedzUsuń
  8. seria wydaje się być bardzo fajna :) nie miałam tych produktów jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała seria prezentuje się ładnie ;) Ach śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też i u mnie ten fajny zestaw włosowy ;)

    OdpowiedzUsuń