Strony

Snow boots and handbag from Zaful

Śniegowce i torba z Zaful




Kiedy luty obój buty. - mawiają :D więc jak stare porzekadło głosi tak i ja postanowiłam zapatrzeć się w buciki idealne na mrozy. Jak co roku w sezonie zimowym królują u mnie śniegowce. Zazwyczaj wybieram zwykłe, gładkie, nierzucające się w oczy, czarne buty. Tym razem jednak postanowiłam zaszaleć :D trochę blasku nie zaszkodzi... i tym sposobem trafiły do mnie (w zastraszająco szybkim tempie) błyszczące śniegowce. W rozmiar trafiłam idealnie. Buty są wygodne i dobrze wykonane. 






Kolejna rzecz to torebka. Jak ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie moja - znacie to uczucie? :). Prześliczny kawowy kuferek z doczepianym dłuższym paskiem. Zapinany na suwak i pięknie wykończony w środku. Jakość, jakość i jeszcze raz REWELACYJNA jakość. Pomieści wszystko czego akurat potrzebuje, ale nie jest jakoś wyjątkowo duży. 








Śniegowce - KLIK
Torba - KLIK


Jak Wam się podobają moje łupy? :D


Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Wybrałaś fajne rzeczy i super, że jesteś z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczące śniegowce prezentują się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest ekstra! Chyba sama sobie taką sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba w moim guście :) świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie super. Fajne buciki.
    Świtene. Warto się przekonać czy dla mnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty nie w moim stylu, ale torba bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello lovely! Cool items, love your new in post!I really like your blog so I'm following it now on GFC #475. Let's support eachother and keep in touch! Would you be so dear to follow back? :-)
    Have a nice day, greetings from Italy!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy, podoba mi się zwłaszcza torebka:*
    Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty są przegenialne! :) Muszą być mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń